Pages

nuffnang

Tuesday, June 15, 2010

BILA BULU MATA JATUH

Heyuuuuuuuu.Hehehehe.Selamat pagi semuaaaaa.Selamat masuk office.Selamat bekerja.Selamat semuanyaaaa.Hehehehe.Amiiin.
Tapi pagi ni tetiba je bulu mata sebelah kanan aku gugur.2 helai pulak tu.Dah nak botak dah bulu mata aku ni sebab asyik guguuuuur je.Hehehe.
Korang pernah dengar tak orang2 cakap kalau bulu mata gugur ada maknanya tersendiri.Aku dengar since aku sekolah rendah lagi.Dan aku PERCAYA tahap gaban.Sebab apa aku percaya?Sebab aku mudah percaya dengan benda2 alah macam ni.Haha.
Orang cakap kalau bulu mata sebelah kanan gugur maknanya ada orang yang sedang rindukan kita.Kalau 2 helai gugur maknanya 2 oranglah yang sedang rindukan kita.Hahaha.Seronok2:)
Tapi kalau bulu mata sebelah kiri gugur bermakna ada orang sedang mengumpat kita.Eyuuuuu.Nasib baiklah bulu mata sebelah kiri aku jarang2 sgt gugur.Yang bulu mata sebelah kanan pulak hampir licin.Dah tak balance.Camne nak buat?Terpaksa pakai bulu mata palsu.Hahaha.
Tapi boleh ke kita percaya dengan benda2 macam ni?Bukan syirik kan?


Panjangnya!Hehe:)

Nota kechixx:
  • Ada 2 orang yang rindukan aku.Sape la agaknya ek?Haha.

4 comments:

- nOtHiNg - said...

kalo bulu idung yg jatuh?? apa tandanya??

kechixx said...

nothing : bulu idung jatoh tandanya bulu idung kamu banyak taik idung..hahahahahahahaaaaaaaa:D

syuhada said...

hehe..tipu je tu...tapi kalau betul bapok behnyer

kechixx said...

syuhada: hehehehehehehheehehe...:D