Pages

nuffnang

Wednesday, September 15, 2010

Eh.Eh.Ada ucapan sempena majlis pertunangan aku dari blogger-blogger PANAS la!

Hehehehe.Tersengeh sampai telinga kiri bercantum dengan telinga kanan bila ada blogger-blogger yang sudi wish kat aku sempena majlis pertunangan aku pada raya ke-3 lepas.Hehehehehehehe.Tak habis sengeh lagi ni!Kalau boleh nak sengeh sampai raya tahun depan!Hehehehehe.

Jomlah kita ushar mengushar!:)

PICIT SINI untuk ke blog Enchik Farid ni.
Aku memang suka baca blog dia ni.
Kiranya ni salah satu blog feberet aku la derr.
Hehehe.
Farid,blog lu memang mantap!
Lawak lu boleh buat perut gua terburai!
Hehehe.
Thanks Farid!
PICIT SINI untuk ke blog Enchixx Azrul Hisham ni.
Hehehe.
Ni pun blog feberet aku.
Aku suka kawan ngan dia even tak pernah jumpa;p
Aku suka baca blog dia.
Awak memang best!
Saya akan selalu baca blog awak:)
Thanks Azrul!
PICIT SINI untuk ke blog si chanteq ini!:)
Hehehe.
Aku kenal blog Ajwin ni sebab hari tu aku tertengok
profile pic fb ARIFF SHAH gambar Ariff dengan
Ajwin masa majlis berbuka puasa blogger-
blogger kat Shah Alam
hari tu.
Ops.Mestilah kau kenal kan sape Ariff Shah ni kan.
Hehe.
Terus aku add Ajwin then follow blog dia dengan pantas!
Heheheh.
Blog awak memang best.
Saya suka baca!
Thanks Ajwin:)
PICIT SINI untuk ke blog si chanteq ini.
Hehehehe.
Aku dah lupa siapa perkenalkan blog Izah ni kat aku.
Tapi Izah ni memang best!
Dia selalu gak update blog dia dengan pelbagai cerita.
Aku suka baca blog dia.
Suka pendapat dia.
Suka semuanyalah!
Hehehe.
Awak memang ummmph!
Thanks Izah:)
PICIT SINI untuk ke blog Bro kita ni.
Heheheh.
Aku sebenarnya dah lama follow dia.
Tapi hanya jadik silent reader jer.
Heheehe.
Aku pemalu kot.
Tapi Alhamdulillah kitaorang selalu comment
mengomen dalam facebook.
Heheh.
Lagipun pe pe yang Bro ni post aku
mesti like.
Hehehehe.
Thanks Bro!:)
PICIT SINI untuk ke blog Enchixx Joe ni.
Hehehee.
Dio ni ore kapung aku jugop.
Kelate kito.
Gu kito.
Hehehehehehe.
Suko tu gak kalu aku baco blog dio.
Banyok information hok dio suko kossi.
Hehehehe.
Untuk Joe : Nati kawin sayo mesti jeput awok!:)
Eh.Eh.Ada lagi Bro kita ni?:)
Hehehehee.
Malu plus terharu sungguh bila Bro tuliskan
entry pasal hari pertunangan aku kat blog dia.
Habis merah pipi.Dagu.Dahi.Telinga aku
di buatnya.
Hehehheehehe.
Thanks sangat-sangat bro.
Nanti saya belanja coki-coki oke.
Hehehee.
Tak lupa jugak untuk blogger Enulwanie <--(Picit terus oke!) .Dia ni merupakan kawan sekelas aku masa aku sekolah kat Sekolah Menengah Zainab 1 dulu.Thanks sebab wishkan untuk saya.Sayang awak!


Heheheheheheheheh.Eh.Eh.Aku ni asyik gelak je kan.Hehe.Aku memang suka gelak.Kalau dah start gelak memang susah nak berenti.Depan bakal mak mertua pun aku gelak kuat.Tapi aku tahu hati Umi memang dah suka sangat dengan aku.Heheheh.


Apa-apapun terima kasih semuanya.Wedding aku nanti aku PASTIKAN kau kau semua wajib pijak pelamin aku!(^^,)


Hati kechixx: Raya tahun ini raya paling bermakna!:)

9 comments:

Pencacai Alim said...

owh dh nk tunang..slamat2..

mofasad said...

terkejut sebenarnya... tak faham apa yang berdebar2 punya wall dia sebelum nie... taw2.. tgk komen member2 awak len. semua wish tunang.. owh

terkejut gak...

hahha


tahniah.. kahwin jangn lupa jemput.. tapi kalau dalam tempoh 6 tahun nie kahwin. org tak dapat bawak awek orang... hahaha... dia g overc... :)

Redbloodsnow said...

whoaaaa!!! dh bertunang ea. baru akak taw. still newly engaged kan...wahh...welcome to the club yang...hehehe.

nurayunni said...

tahniah..cantik sgt2 mse tunang..

yebbit + . + said...

congratsssss.!

hamzah ian said...

oi kecik.. Gua tak tau facebook lu .. kalau gua tau gerenti gua komen.. hahaha

ayin~weeweet said...

nak cakap tahniah kat sini bole?selalu baca senyap2 kechixx punya cerita.syiok!

miSs nAmiA said...

blog anda mmg sweet mweet la:)
follow kamu dan jgn lupa follow saya kmbali!

Kancilbiru said...

fiwit...tahniah yer budak kechix..ekeke